Laduree, ukusni kolačići macaronsi prodaju se u različitim pastelnim bojama i okusima, pa tako možete probati makaron sa kombinacijom marakuje i mliječne čokolade, kombinaciju vanilije i kreme od pistacija. Danas se proda oko 15 000 makarona svakoga dana, a ako se ikada zaputite u Pariz i odlučite posjetiti Ladurée, možete biti zapanjeni redom ljudi pred slastičarnicom.
Laduree je danas jedan od vodećih brendova luksuznih kolača i peciva u svijetu. Koliko su macaronsi dobrog ukusa, ostaje vam samo da sami provjerite, iako ćete za kutiju od 16 macaronsa platiti 34 eura, ali zadovoljstvo koje pružaju je sigurno vrijedno svakog centa, jer ćete nakon prvog zalogaja biti navučeni, bez sumnje.
Da Ladurée inspirira i u modnoj industriji, pokazao nam je modni brend Kenzo, kada je za sezonu proljeće/ljeto 2011. godine predložio da “zasladimo” outfit sa okruglim torbicama inspiriranim poznatim macaronsima u raznim živim bojama. A koliko je popularan, govori vam i činjenica da je poznati modni dizajner John Galliano dizajnirao jednu vrstu ambalaže za Ladurée.
Jednim dijelom, na ovolikoj popularnosti, Ladurée može zahvaliti i reklami u filmovima kao što je " Maria Antoinette", kojoj je posvećena jedna serija macaronsa, kao i seriji "Gossip Girl", gdje se upravo Ladurée macaronsi pojavljuju kao omiljena poslastica Blair Waldorf.
Slastičarnicu je 1993. godine kupila porodica Holder, kada je Ladurée kompanija imala dosta finansijskih poteškoća, a cilj Holder kompanije je bio da slastičarnici vrate ugled stare pariške elegancije, ali i da idu u korak sa modernim vremenom. Od 2005. godine je krenulo internacionalno otvaranje Ladurée slastičarnica, među prvima je jedna u Londonu, a otvorene su i u Monaku, Švicarskoj, Italiji, Japanu i mnogim drugim zemljama.
FPO
Nema komentara:
Objavi komentar